عکاسی تبلیغاتی | عکاسی صنعتی | عکاسی محصول | عکاسی پوشاک

امروزه عکاسی تبلیغاتی یکی از اساسی ترین ستون ها در فروش و پیشرفت هر محصول و خدماتی می باشد.اکنون مدیران و رهبران هر برند و شرکتی از اهمیت تبلیغات در کسب کار خود آگاه هستند. یک عکس تبلیغاتی خوب می تواند مخاطبین هدف را جذب و تبدیل به مشتری و در ادامه برای خرید آن محصولا ترغیب کند. ما در آژانس تبلیغاتی ایران فیلم شو مفتخریم با ارائه خدمات عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی شما مدیران و رهبران کسب کار در این راه همراهی نماییم.

تاثیر عکاسی تبلیغاتی بر فروش محصولات

بقای هر کسب کاری وابسته به فروش محصولات و خدمات آن کسب کار است.اکنون دنیا کسب کار از رابطه مستقیم تبلیغات و افزایش سود کسب کار آگاه است، دنیای تبلیغات رو به گسترش است. چه در تبلیغات اینترنتی و چه در آگهی های بازرگانی هنگامی که به یک آگهی تبلیغاتی نگاه می‌کنید اولین چیزی که توجه هر بیننده ای را جذب می کند چیست ؟ آیا متن و صدا تبلیغ است ؟ خیر. تصویر و عکس تبلیغاتی هر گهی اولین چیزی است که توجه هر بیننده را به خود اختصاص میدهد.اغلب اوقات نیز همین تصاویر هستند که باعث می‌شوند مشتری نوشته‌های آگهی را بخواند. عکاسی تبلیغاتی و صنعتی رابطه ای شگرف با افزایش فروش محصولات و خدمات دارد.

تبلیغات یکی از عوامل تاثیر گذار در بازار کسب کار است. برندها و کمپانی های امروز میتواند با بهره گیری از خدمات عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی برای بهبود آگاهی از برند خود استفاده کنند. عکاسی تبلیغاتی، چیزی فراتر از یک تصویر است. . عکس ها تبلیغاتی از محصول و خدمات هر چقدر جذاب تر باشد میتواند بیشتر بر روی بیننده و مخاطب هدف تاثیر بگذارد.

[ot_image_glallery gallery=”1007,1009,1011,1010″ columns=”4″]

تفاوت میان عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی

عکاسی صنعتی یکی از نوع های از عکاسی است که، از خود محصول و بدون وسایل دیگر تصویربرداری می شود . این نوع از عکاسی اغلب برای گرفتن عکس واضح و واقعی از محصول است. که برای استفاده در وب سایت ها، فروشگاه های آنلاین و کاتالوگ های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. هدف اصلی این نوع از عکاسی نشان دادن محصول و اجزا و ابعاد و کیفیت آن است.اگرچه این سبک عکاسی ممکن است طاقت فرسا باشد، اما پس از موفقیت در کسب مشتری، اعتبار زیادی در اختیار عکاس قرار می‌دهد.

عکاسی تبلیغاتی اگرچه شاخه ای از عکاسی صنعتی است اما پر زرق و برق تر و دارای جذابیت بیشتری میباشد. عکس تبلیغاتی باید در مخاطب ایجاد انگیزه و علاقه برای خرید محصول کند. تصاویر تبلیغاتی بیشتر در مورد به تصویر کشیدن یک ایده یا یک احساس هستند. همانطور که از اسم این سبک مشخص است برخلاف عکاسی صنعتی این سبک از عکاسی جنبه ی تبلیغاتی بیشتری دارد.

اغلب اوقات تصاویر موجود در یک تبلیغات، همان چیزی هستند که نظر مردم را به سمت خود جلب می‌کنند. این تصاویر هستند که معمولاً تعیین می‌کند افراد به مشاهدۀ تبلیغات ادامه می‌دهند یا خیر.

[ot_image_glallery gallery=”1002,1003,1005,1006″ columns=”4″]

تعرفه عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی به فاکتور های بسیاری وابسطه است. یکی از این فاکتور ها طیف گسترده محصولات و خدمات است. و با توجه به تجربه و دانش عکاس، تجهیزات مورد نیاز، اندازه، وزن و جنس محصول، مسافت مکان عکاسی، تعداد فریم های انتخابی کارفرما و مدت زمان اجرای پروژه وابسته است.

یکی از ابتدایی ترین عاملی که بر هزینه عکاسی صنعتی و قیمت عکاسی تبلیغاتی تاثیر دارد، مدت زمانی است که پروسه عکس گرفتن به طول می کشد. در عکاسی صنعتی ممکن است عکاسی محصولات گاهی چندین روز به طول انجامد. به عنوان مثال برای عکاسی از کارخانجات و فضاهای صنعتی، نشان دادن عظمت مجموعه و فضای بیرونی آن و سپس فضای داخلی و تجهیزات کارخانه زمان زیادی را لازم دارد که همین امر تاثیر به سزایی بر هزینه عکاسی صنعتی خواهد داشت. در بعضی حوزه‌های عکاسی تبلیغاتی نیز مانند عکاسی مد که به حضور مدل نیازمند است، احتمال دارد فرایند عکاسی تبلیغاتی چند روز به طول بینجامد و بر این اساس قیمت عکاسی تبلیغاتی نیز تغییر پیدا می کند.

چیدمان و فضاسازی در عکس تبلیغاتی

عکس تبلیغاتی و عکس صنعتی هم در آتلیه عکاسی می تواند عکاسی شود و همچنین در لوکیشن مورد نظر مشتری. بر این اساس هزینه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی متفاوت خواهد بود. باید توجه داشته باشید که عکاسی از برخی از محصولات نیاز به چیدمان و فضاسازی دارد از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه و تعرفه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی محسوب می شود.

[ot_image_glallery gallery=”998,999,1000,1001″ columns=”4″]

عکس تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک عکس تبلیغاتی خوب به صورت کلی باید خلاقانه باشد. دارای داستان باشد به صورتی که احساسات مشتری و مخاطب هدف خود را برانگیزد. همچنین باید بیانگر برند باشد. به عنوان نمونه کفش‌های برند کانورس، به صورتی عکاسی شده‌اند که زیبایی و راحتی بی‌نظیرشان بیش از پیش به بیننده القا شود و با ایجاد حس سبکی او را به خرید تشویق کند.

وجه تمایز عکاسی تبلیغاتی ایران فیلم شو

ایده و مفهوم مهم‌ترین جنبۀ در عکاسی تبلیغاتی  است. ما در ایران فیلم شو ابتدا گفتگویی دربارۀ مفهومی که محصول یا خدمات شما با خود دارد خواهیم کرد.هدف عکاسی تبلیغاتی ، آفریدن تصویری چشمگیر و ترغیبِ مخاطب به خرید محصول یا استفاده از خدمات است.

رسالت و هدف اصلی ما در ایران فیلم شو افزایش فروش محصولات و پیشرفت هم میهنان عزیزمان است. . ما در ایران فیلم شو با تجسم ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را برای مخاطب به نمایش بگذاریم. عکاسان تبلیغاتی ایران فیلم شو ، محصولات ارائه شده توسط شرکت شما را به شکلی کاملاً خلاقانه به نمایش می‌گذارند تا توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند.ما از مهارت‌های شگفت‌انگیز فتوشاپ، تکنیک‌های نورپردازی و اصلاح رنگ برای بهبود ظاهر و روحیۀ محصولات شما استفاده می‌کنیم.

دنیای امروز دنیای رقابت است. مشتریان به دنبال شرکتی هستند که متفاوت از دیگران محصولات و خدمات خود را معرفی کند. آژانس تبلیغاتی ایران فیلم شو با ارائع خدمات عکاسی تبلیغاتی و صنعتی به شما کمک می‌کند تا متمایز باشید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *